PDA

Se fuld version : Vurdering af Corsa Sport

Mike
Wed 05 Feb 2003, 20:41
Jeg er den lykkelige ejer af en Corsa 1,4i NZ Sport årg. 10/93'. Den har netop rundet 129.000 km. og har lige fået skiftet tandrem og bremserne samt dækkene er også stort set nye. Skal synes næste gang omkring oktober.

Da jeg skal i Livgarden til sommer begynder jeg allrede nu at overveje at sælge den og anskaffe mig en oliebrænder da jeg bor 150 km. væk fra livgarden - og hader at køre med det offentlige :? !!

Mit store spørgsmål er:

Hvad kan sådan en fin Corsa indbringe?? Er 35.000 kr. urealistisk? Den er i fin stand og det eneste der er gjort ved den er en 40 mm. sænkning.

Mvh.
Mikkel :)

jlj
Thu 06 Feb 2003, 00:33
Jeg er den lykkelige ejer af en Corsa 1,4i NZ Sport årg. 10/93'. Den har netop rundet 129.000 km. og har lige fået skiftet tandrem og bremserne samt dækkene er også stort set nye. Skal synes næste gang omkring oktober.

Da jeg skal i Livgarden til sommer begynder jeg allrede nu at overveje at sælge den og anskaffe mig en oliebrænder da jeg bor 150 km. væk fra livgarden - og hader at køre med det offentlige :? !!

Mit store spørgsmål er:

Hvad kan sådan en fin Corsa indbringe?? Er 35.000 kr. urealistisk? Den er i fin stand og det eneste der er gjort ved den er en 40 mm. sænkning.

Mvh.

Jeg vil nok hellere sige 30.000 kr ,alt afhængig af dens stand( rust, kosmetisk,ryger,hund.)
Husk lige at bilen faktisk er 10 år gammel, og man får ikke særligt meget for sin brugte bil i DK i dag.

Martin GSI_16V
Thu 06 Feb 2003, 10:14
Hejza Mikkel

Hmm tror ikk du skal regne med at få mere end 30 på en go dag :cry:

:cry: SORRY :cry:

Som JLJ siger den er jo 10år gammel ingen extra udstyr. Og skal synes til efteråret :?

Det er ikk lige de bedste odds du er oppe imod :?

8) Men man kan jo være heldig 8)

Håber du får en go pris

Mike
Thu 06 Feb 2003, 14:08
Tak for svarene.

I har nok ret, det er nok mere realistisk med 30.. Jeg må prøve..

Mvh.

CorsaBGSI
Thu 06 Feb 2003, 14:13
8) Hvis du kører bilen igennem syn kan du sagtens få mere end de 30.000...

En forhandler vil uden tvivl tage bilen i bytte for ml. 22.000 og 26.000 i ren handel, hvorefter han vil placere den i prislejet 40.000-50.000...

SÆT den til 35.000, og du vil få den solgt inden for kort tid........ :shock: TRUST ME

Mike
Thu 06 Feb 2003, 14:30
Tak for opmuntringen CorsaBGSI!

Jeg tror da lige jeg vil smutte en tur forbi synshallen inden jeg sætter den til salg :D der er trods alt også nye bremser osv. på! Det må da også være en god bil at få fat i, der er ikke noget seriøst rust på sådan en i forhold til hvad VW og Toyota kan præstere af 10 år gamle biler.... :wink:

Mvh.