Se fuld version : Transport
ILUB
Thu 23 Jan 2003, 08:46
er der nogen der ved hvor meget det koster, hvis man køber et kit i england og skal have det transporteret til birkerød på sjælland?? hjælp mig!"!!
Fryguy
Thu 23 Jan 2003, 09:12
Skriv en mail til firmaet og spørg.... Det gjorde jeg, og fik at vide ca. 100 £, og så har jeg det 2 dage efter afsendelsen... Jeg bor i Fredericia...
Fryguy
Thu 23 Jan 2003, 09:57
Forresten... Hvor skal du bestille noget??? Hvilket firma?? Det kan måske tænkes at jeg gerne vil have noget med... :P
ILUB
Thu 23 Jan 2003, 12:29
Jeg skal betille kittet til corsa a model herinde:
www.kingdom-developments.com/novas.htm
det koster omkring 13000,- + transport
sig til hvis der er noget du gerne vil have så betiller vi sammen og sparer nogle penge!! så skal du bare videresende mit kit til mig.
men jeg har ikke penge end ny skal jeg lige lave min bil i en pæn stand, så der går nok 6 måneder før jeg betiller det så der er lang tid til!!
og jeg har skrevet til dem men de har ikke svaret tilbage!
Fryguy
Thu 23 Jan 2003, 13:33
okay...
Jeg skal også lige have sparet lidt sammen... Så det passer jo meget godt...
Da jeg skrev til et andet firma svarede de først 2 dg efter med at de lige skulle høre transportfirmaet ad.... og så hørte jeg igen dagen efter... så tålmodighed er en dyd... :wink:
ILUB
Thu 23 Jan 2003, 13:38
ok, er der noget du gerne ville have inde på hjemme siden?
hvis der er så skriv lige, jeg skriver til dig når jeg ved hcad det koster at få det transporteret her til danmark men jeg ved ikke om de fattede min e-mail du mår også gerne prøve at skrive dem og spørge hvis du gider!!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.