Se fuld version : Indkøb, tilbud, indsamling af ordre????????
irmscher
Sat 18 Jan 2003, 11:01
Er vi ikke snart så mange herinde at vi efterhånden kunne få tilbudt et eller andet fra forskellige leverandører!!
VI går jo hverisær og køber lidt her og der, kunne vi ikke spare noget ved at købe ind i fællesskab?????
Er der nogen der har en ide til hvordan etc.?????
Hvis man nu kunne vente lidt med sine ting og sager, kunne man spare fragt, gebyr og måske hente en ordentlig mængderabat!!!
Er jeg helt galt på den eller hvad??????? :idea: :?: :!:
BuzzFuzz
Sat 18 Jan 2003, 12:20
Har tænkt på noget lignende............... :P
irmscher
Sat 18 Jan 2003, 14:03
Skulle vi så ikke være lidt flere der satte os ned og "tænkte"!!!!???? :D 8)
Der er vel ingen herinde der IKKE vil spare lidt her og der???? :?
Nå, men vi finder vel ud af noget!!!
Der må da være nogen der har lidt kontakt til nogen???????
Der er da nogen der kigger på indlægget , men knapt så mange der svarer????
ILUB
Wed 22 Jan 2003, 18:29
Jeg er med på at købe sammen, jeg skal nemlig bruge et kit til min corsa a model 83' og jeg vil gerne sparer (kit koster 13000,-)
irmscher
Wed 22 Jan 2003, 19:24
Fint, men vi må alle finde ud af hvordan vi gør det!!!!
Forslag!!????
Jeg har igennem tiden handlet rigtigt meget igennem www.dundw.de
God service!
Fair priser!
Modtager diverse kort!
Nemt, enkelt og aldrig noget bøvl!!!
Men der må da være nogle danske sider der kan det hele?????
Og nej jeg tænker ikke på thansen.dk Det er som sagt lidt bedre kvalitet jeg tænker på!!! Og lidt mere spc. ting!!!
Men der må være nogen der kender nogen!!!????
irmscher
Wed 22 Jan 2003, 23:23
Et eller andet sted så må jeg jo indrømme at jeg "kender" ham der har Bilxperten og bor også kun 100m fra den "1.butik"!!!!
Skulle jeg måske snakke lidt med ham!!!!??????
Een ting er helt sikkert, jeg er nødt til at have et eller andet med til ham!!!!
Underskrifter!
Samling af biler ud for forretningen eller.......????????
Hjælp mig her!
Jeg skal gerne tage initiativet mht bilxperten i Viborg, men i må hjælpe lidt til her!!!
Jeg kan jo ikke bare stille op i butikken og sige at jeg repræsentere 100 Corsa "drivers" og ingenting have i "baghånden"!!!!
Det kan gud og hver mand jo bare komme ind i butikken og sige!!!
Men er det en god ide , eller hvad?????
Bilxperten har jo kontakten til lidt af hvert!!!!!????
Kommentarer udbedes!!!!!??????
irmscher
Wed 22 Jan 2003, 23:24
Et eller andet sted så må jeg jo indrømme at jeg "kender" ham der har Bilxperten og bor også kun 100m fra den "1.butik"!!!!
Skulle jeg måske snakke lidt med ham!!!!??????
Een ting er helt sikkert, jeg er nødt til at have et eller andet med til ham!!!!
Underskrifter!
Samling af biler ud for forretningen eller.......????????
Hjælp mig her!
Jeg skal gerne tage initiativet mht bilxperten i Viborg, men i må hjælpe lidt til her!!!
Jeg kan jo ikke bare stille op i butikken og sige at jeg repræsentere 100 Corsa "drivers" og ingenting have i "baghånden"!!!!
Det kan gud og hver mand jo bare komme ind i butikken og sige!!!
Men er det en god ide , eller hvad?????
Bilxperten har jo kontakten til lidt af hvert!!!!!????
Kommentarer udbedes!!!!!??????
MADZ. hjælp mig lidt her, du er jo ikke så langt væk fra mig!!!!!??
CorsaGSI
Thu 23 Jan 2003, 00:31
Hejsa.
Jeg kan jo kun sige, at det du overvejer, er det, jeg har forsøgt praktiseret det sidste stykke tid. Jeg har GODE kontakter til leverandører i Tyskland og har forsøgt at samle ordrer...det er vist ikke nogen hemlighed?
Jeg arbejder i øjeblikket på at få etableret en web-side, hvor man kan besigtige de ting, som jeg kan skaffe. Meningen er så, at jeg formidler kontakten vedr. overførsel af penge mm. hvorefter tingene bliver sendt direkte fra Tyskland. Fordele??? Jeg har ingen lager at skulle forrente. Der bliver kun porto én gang (fra Tyskland til køber). Det er begrænset, hvor mange "mellemled" der er indblandet og skal tjene penge. Et godt eksempel (synes jeg selv) var mit salg af klare forlygter. Min pris var 540 kr. for et sæt. Andre steder har jeg set dem til salg for ~ 600 kr...pr. stk!
Mvh.
ILUB
Thu 23 Jan 2003, 08:35
jeg er med på næsten alt bare jeg sparer penge, men jeg bor på sjælland!!
Må nok indrømme at BilXperten i Viborg ikke siger mig så meget.. har haft købt noget hos dem og først gik der 100 år før de kunne få det hjem, så skulle de også montere min Remus, men det kunne jeg sq lige så godt have gjort selv for det var sq VIRKELIG DÅRLIG monteret, syns også servicen er dårlige.. og så r de sq pænt dyre.. [}:)] men BilTing i Silkeborg de er virkelig Cool [;)] servicen i TOP vildt cool mennesker der virkelig går op i det når man kommer og skal have noget.. Prisen også ok ikke det billigeste men stadig ok, de har også sagt at hvis vi blev enig om at købe nogle ting sammen kunne vi godt få en god pris [:D] men vi kan da stadig væk godt prøve at se om vi kan få en god pris hos BilXperten [;)] men tror bare ikke vi kan få det lige så billig som det CorsaGSI kan skaffe [;)] syns det er cool at du kan skaffe det så billig og at du gider, de ting du lover holder du til punkt og prikke og det er sq i orden [^] så jeg vil varmt anbefalge at vi bruger de ting som CorsaGSI kan få ;) men vi kan jo lige så godt forhøre os så mange steder som mulig [:)]
irmscher
Thu 23 Jan 2003, 10:11
Jeg giver dig ret mht. Bilxperten!! Tildels! Nogen har gode erfaringer og andre det modsatte!! :D :cry:
Men i store træk så er jeg enig med dig, jeg kan dog få noget igennem en af mine svogere der er i branchen (ikke bilxperten)!!!
Men for lige at fortælle lidt om priser hos danske leverandører: Jeg har forespurgt på forlygter og baglygter (klare) for længe siden!! Tænk sig, jeg skulle for et år siden give 2200 Kr. inkl. moms, det var leverandørens INDKØBSPRIS for både for og baglygter!!!!!!!
Jeg købte det så hos www.jom.de til 1500,- leveret hjem på adr.!!!!!???
Mht. det CorsaGSI har gang i, det tager jeg hatten af for, bliv ved med det!!!
Men hvis nu vi alle skrev til dig om ønsker til et eller andet, kunne du jo samle ordrerne og ekspedere dem!! Inkassere lidt for det og alle er glade!!!
Nu har jeg så fået KN57i kittet fra www.dundw.de til 800 inkl. alt!! Det er vel fair nok eller hvad??? :wink:
Men det handler jo om at få ført ideen fra CorsaGSI ud til alle, hvis ellers han er interesseret i det????
CorsaGSI
Thu 23 Jan 2003, 17:12
Hejsa.
Først tak for de pæne ord fra både Madz og irmscher.
Dernæst vil jeg sige, at jeg i øjeblikket gør hvad jeg kan for at få etableret en god kontakt til flere producenter/forhandlere i Tyskland. Det tager tid! Og da jeg har et fuldtidsarbejde ved siden af, så tager det altså lidt længere tid. Jeg håber, jeg snart kan få lavet den webside, så man derigennem kan indgive ordre. Jo mere man samler, jo mere sparer man...men man må så også væbne sig lidt med tålmodighed, da det tager lidt længere tid. Jeg bruger i øjeblikket MANGE timer på at besvare emails fra interesserede købere og skabe kontakter i Tyskland, så min timeløn kan vist hurtigt overgås af en flaskesamler. Så vær venlig at bær lidt over med mig. Jeg gør det fordi, jeg synes der er for mange "bedstemor" Corsa'er i DK og at en flot stylet Corsa bare er for lækker, hvorfor jeg synes folk skal have delene så billigt som muligt ;-)
irmscher
Thu 23 Jan 2003, 19:42
Hvad med et lille samarbejde med Madz og denne site???????
Nu er jeg ikke super bruger af at lave hjemmesider, men om det overhovedet kan lade sig gøre?????
I to skal jo heller ikke på overarbejde, men et eller andet skal I da have for Jeres arbejde????
Men det er op til os, Jer om hvad vi/I vil fremover!!! Men muligheder og spændende er det da!!!!!! :D
Og ja!!!!! Vi skal have forskønnet nogle corsaer for billige penge!!! 8)
Og jeg spørger lige igen! Er der nogen der har en stylet 5 dørs?????
Dem er der ikke ret mange af!!!!!
irmscher
Thu 23 Jan 2003, 19:46
jeg er med på næsten alt bare jeg sparer penge, men jeg bor på sjælland!!
:lol: :lol: :lol: Ja jeg bliver nødt til at grine lidt her!!!!!!! Det er overhovedet ikke for at nedgøre dem fra sjælland eller noget!!!!
Men fordi man bor derovre , kære ILUB, kan man/du altså godt være med i en "pulje" til indkøb af varer!!!!!! :D :D :D
ILUB
Thu 23 Jan 2003, 21:00
det ved jeg godt men hvis alle bor i jylland så skal min ting jo videresendes det var det jeg mente
irmscher
Thu 23 Jan 2003, 21:04
Mon ikke vi findr ud af en deling!!!??? Det tror jeg helt sikkert!!!
Vi er jo trods alt Corsa venner!!! :D
ILUB
Fri 24 Jan 2003, 08:32
Hej
jeg har fundet noget jeg skal have og jeg regner med at købe det indenfor de næste to måneder!
det er inde på denne side: http://www.ccm.uk.net/
jeg køber abyss kittet til min corsa a model
ILUB
Fri 24 Jan 2003, 10:55
jeg har en fået en mail fran ccm at det koster 100 pund i transport fra england til danmark
Det var sq da pænt dyrt... [}:)]
ILUB
Fri 24 Jan 2003, 12:12
ja men jeg har fået det bekræftet af mange engelske firmaer det er omkring 100 pund for transport til danmark
irmscher
Fri 24 Jan 2003, 19:01
Vi har i snit givet ca. 100 kr fra tyskland!!!!!!
Hvad har englænderne som tyskerne ikke har?????
Lige et spørgsmål til vores norske venner: Er udstyr dyrt i Norge!!??
Fryguy
Sat 25 Jan 2003, 13:19
Englænderne har en del federe styling end tyskerne har... I tyskland er motto'et "weniger ist mehr"... I england har hoveddelen af alle corsa'er 17" og 60 mm sænkning... Og så laver de de fedeste kits til Corsa'er... Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg syns klart at englænderne er at foretrække! :P
Lazz
Sat 25 Jan 2003, 18:14
Jeg har fået et par skørter hjem fra england i sidste måned og jeg gav 70 pund i transport, men sparede stadig 1000 kroner i forhold til hvad jeg skulle have betalt ved et dansk firma...
SyZyGy
Thu 06 Mar 2003, 19:20
Til Lazz :!: :!: :!:
NICE side :wink: , hele det skørte sæt som er der (ok pænt, men er set federe) koster cirka 9000 kr med porto 8) . hvis vi regner med 100 pund med porto.
Så billigt er det sku :twisted:
SyZyGy
Thu 06 Mar 2003, 19:23
UPS!!!
det skulle have været til ILUB :? :? :?
sorry :oops:
SyZyGy
Thu 06 Mar 2003, 19:26
forresten, kan det passe der kun er det ene kit til en corsa :?: eller er det bare mig :?:
ILUB
Fri 07 Mar 2003, 07:47
det er det eneste kit til corsa inde på den side
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.