Se fuld version : PVD 'BFO' Cone vs. K&N INJECTIONS KIT
-= GJ =-
Tue 14 Jan 2003, 10:55
Hvad er bedste? Og hvor kan man købe PVD eller K&N filteret billigst i danmark?
Jeg har en Corsa 1,4Si..
CorsaGSI
Tue 14 Jan 2003, 16:54
Man kører da selvfølgelig med PVD-filter --> http://images.fotki.com/v8/photos/3/33057/145526/Corsa16-or.jpg
Et K&N filter er jo ikke meget større end et fingerbøl med en brugt nylon-strømpe over :-) :-) Når det kommer til stykket, så er det nok "et skidt" om det hedder det ene eller det andet. Jeg synes bare, at mit PVD ser lidt bedre ud end et lille snoldret K&N-filter.
"V" i PVD står jo for Vauxhall, så du køber ganske enkelt ikke et PVD filter i DK, men i Vauxhall'ens hjemland...UK. Nærmere bestemt køber du hos www.PVDnet.co.uk. Jeg har dog ikke særligt gode erfaringer med firmaet :-( Man kan også få et PiperX, hvilket skulle ligne PVD-filteret en del...dog knap så stort.
Det har en rigtig fed lyd...specielt sammen med en Scorpion udstødning. Jeg har ikke hørt en med K&N, så jeg ved ikke, om det lyder bedre eller ringere.
Mvh.
-= GJ =-
Wed 15 Jan 2003, 10:00
Jeg VIL ha' mig sådan et :twisted: motherfucker-filter :twisted:.. Hvor meget kom du af med i alt(fragt og moms?)?
Køre selv med et KN-57i kit på min 16V og uha den kan brøle hvis man sparker lidt t den ;) hvis man bare køre normalt siger den ikke så meget lyder bare lidt dyber... men har hørt af mange at den lyder FEED :) så.. KN er mindst lige så godt :) og kan købes i næsten alle bilistbutikker :)
Martin GSI_16V
Wed 15 Jan 2003, 16:27
Opel 16'er lyder allesammen fede når de får lidt mere luft
Har en kammerat der har en Kadett 16v'er han har bare fjernet bunden i hans Org. luftfilterkasse og den BRØLER for vildt :wink: :wink:
Så det er da den billigeste måde at få noget mere lyd på :twisted: :twisted:
CorsaGSI
Wed 15 Jan 2003, 16:41
Hejsa.
Jeg gav 89£ alt inkl. for filteret (der følger også olie med...til når man har vasket det). Regn ikke med den store service fra PVD!
Som jeg skrev før, at er det nok "et skidt" om filteret hedder PVD, PiperX, K&N, KingDragon osv. Jeg synes bare, at PVD-filteret er lidt mere "vulgært" end et lille bitte K&N ;-)
Den billigste måde at lave super lyd på, er ved at fjerne luftfilter + kasse og smide en af svigermors aflagte nylonstrømper over indsugningsstudsen. Det kan få en hver bil til at lyde "rå". Der gives dog ingen garanti for konsekvenserne heraf :lol:
CorsaBGSI
Thu 16 Jan 2003, 15:28
Jeg VIL ha' mig sådan et :twisted: motherfucker-filter :twisted:.. Hvor meget kom du af med i alt(fragt og moms?)?
8) Man betaler kun UK moms, som er inkluderet i prisen. Sådan er reglerne for handel med et andet EU land.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.