PDA

Se fuld version : S: Lidt af hvert...sideblink, baglygter, urskiver, M3 spejle

CorsaGSI
Thu 19 Dec 2002, 13:24
Hejsa.

Der er flere herinde, der har vist interesse for hvide/sølv urskiver med rød gennemlysning samt baglygter, M3 spejle, böser blick, forlygter mm.

Jeg har mulighed for at skaffe det meste til favorable priser. Eneste kriterium er, at der laves en større ordre, da udgifterne til penge-overførsel, pakning & forsendelse mm. bliver alt for høje ved enkelte bestillinger.

Derfor...er der nogen der har interesse i noget, så overvej det her i juleferien og vend tilbage til mig med ønsker. Så vil jeg prøve at opfylde så mange ønsker som muligt så billigt som muligt. Som altid vil en afgivet ordre være bindende, da jeg ikke har lyst til at stå med 35 forskellige ting, som folk bagefter ikke ønsker, fordi de har fortrudt!!! Derfor ser jeg også helst, at der indbetales på forhånd.

Jeg tager på juleferie fra i dag (19/12) til 6/1-03. Derfor vil jeg ikke være på nettet så ofte. Samlet ordre vil derfor først blive eksekveret først/midt i januar.

Mvh.

Thu 19 Dec 2002, 14:01
Ser sq cool ud [^] skal vi bare skrive hva vi gerne vil købe og så finde du en god pris på det :?: [;)] så skal jeg da hvis i gang her i ferien med at få lavet en liste [:)]

Tue 24 Dec 2002, 05:42
Jeg har en Tigra, men en del af instrumenteringen er vist det samme som en Corsa B ???

Lad høre hvis du kan skaffe sølv urskiver med rød/blå diodebelysning :-)

BR
Izo