Se fuld version : En ordentlig gearknop
Box
Tue 10 Dec 2002, 01:20
Hejsa
Ja så har jeg et spørgsmål til
Man bliver klog af at spørge siges det.
Jeg ville høre om der var nogen der ved hvor man kan få en ordentlig gearknop til billige penge der passer til corsa
Det skal ikke være dem hvor man skruer skruer ind i gearstangen.
En gang hvor man vil være smart med hurtige gearskift og acceleration...vupti så sider man med knoppen i hånden :shock:
sådan noget lort.
Hvad skal man købe :?:
Christian Breum
Tue 10 Dec 2002, 09:41
hvis du selv tegner en som den skal se ud vil jeg godt lave den for dig!!! Jeg er maskinarbejder og sådan en skulle da være til at dreje!!! Jeg kan lave den i Alu og så polere den op de ser den rimelig smart ud!!! prisen finder vi nok ud af
hilsen Christian
irmscher
Tue 10 Dec 2002, 18:56
Hej Christian!!
Kunne du så ikke "dreje" et par "skinner" jeg kan montere på den dejlige "grill" der sidder foran!!!
Er du med på hvor????
Der er simpelthen ingen der laver noget til den grill!!!!
Mht. gearknop, så har jeg fået een fra ISOTTA, men de er hamrende dyre og derfor tror jeg du skal lave en aftale med Christian!!!!
Håber vi kan få nået ud af det allesammen!!! PS. antennen virker stadig og sidder der endnu (vi har været lidt nervøse mht. tyvene)
Box
Tue 10 Dec 2002, 19:10
Hej Christian
Tak for tilbudet men er det ikke billigere hvis jeg køber en.
Ikke fordi jeg ikke tror du kan, men bliver det virkelig en der passer lige til en corsa, og er det muligt at lave med f.eks. fordybninger, riller huller eller andre ting i.
:?:
Christian Breum
Tue 10 Dec 2002, 21:04
til irmscher
er ikke lige helt med på hvad det er for nogle skinner!!! skriv noget mere forklaring!!!
Til Box: Jeg ved ikke om det er billigere det kan da godt være med den jeg laver kan du få som du vil!!! (næsten) og je man kan godt lave huller og riller og alt det der i sådan en fetter!!! og om den passer tja det kommer and på om du får den målt ordenlig op!!! så det er bare med at komme igang med at tegne!!! Jeg laver forresten også selv de der antenner!!!
Hilsen Christian
irmscher
Wed 11 Dec 2002, 18:40
[quote="Christian Breum"]til irmscher
er ikke lige helt med på hvad det er for nogle skinner!!! skriv noget mere forklaring!!!
Jo du ved nok på en 93-95 er der den der "streg" henover kofangeren (den hvor lynet sidder på)
Det stykke der er til højre og venstre for lynet kunne jeg godt tænke mig et på lister f.eks. bukket så de lige er til at klistre på!!
Er du med nu????? :)
Christian Breum
Wed 11 Dec 2002, 19:36
ja nu er jeg med!!! tror jeg nok!! men ikke for noget så er det altså på min corsa fra 97!!!
Det lyder lidt indviklet, og som om der rigtig skal fuskes det skal vidst passes lidt til og om det så kommer til at se pænt ud det trivler jeg på!!! men hvis du selv målder det op og laver en lille tegning med alle mål vil jeg da godt prøve!!! men vil ikke låve noget, hvad skal det laves i rustfrit plade eller hvad???
kylliNg
Wed 05 May 2010, 15:34
Hey Christian,
Nu sad jeg lige og funderede over at man ikke kan finde en fed gearknop i design, som tiltaler mig og min bil, uden den koster 1200kr+
Og så googlede jeg "Gearknop" og fandt frem til jeres forum her, hvor du har skrevet til brugere "Box", om at lave ham en gearknop med eget design..
- Kan dette kun lade sig gøre til en Corsa
- Kan du lave så der kunne være plads til glas, med evt. lys?
- Kan og vil du måske lave en til mig?
- Du må meget gerne sende svar return på mail hvis du er intra - anders_kylling_kristiansen@hotmail.com
Håber at høre fra dig =)
Venlig hilsen "kylling"
BuzzFuzz
Sat 08 May 2010, 08:58
Hey Christian,
Nu sad jeg lige og funderede over at man ikke kan finde en fed gearknop i design, som tiltaler mig og min bil, uden den koster 1200kr+
Og så googlede jeg "Gearknop" og fandt frem til jeres forum her, hvor du har skrevet til brugere "Box", om at lave ham en gearknop med eget design..
- Kan dette kun lade sig gøre til en Corsa
- Kan du lave så der kunne være plads til glas, med evt. lys?
- Kan og vil du måske lave en til mig?
- Du må meget gerne sende svar return på mail hvis du er intra - anders_kylling_kristiansen@hotmail.com
Håber at høre fra dig =)
Venlig hilsen "kylling"Hej anders tror du bliver nød til at finde en anden der kan det. Dette er et gammel indlæg og christian har sidst været online i 2007.:(
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.