Se fuld version : OPSLAG: Lexus-style baglygter fra In-pro
CorsaGSI
Thu 01 Jan 1970, 01:00
Hej. :lol:
Så er det lykkedes mig at skaffe muligheden for at få Lexus-style baglygter fra In-pro til Corsa'en. Der skulle være mulighed for at få fingre i begge deres produkter (titan og silver). Prisen jeg kan sælge dem til i DK bliver 1400-1425 kr. afhængig af Euro-kursen mm. (pris hos Bildillen +2000 kr. når de engang får dem).
Har det interesse, så send mig en mail.
Mhv. Jesper
Ps. Lygterne skulle kunne afhentes/sendes fra Kbh. i slutningen af juli. In-pro har i øjeblikket alt udsolgt :-( Lygterne er TüV-certificerede.
KN SKØDT
Er det så nu jeg skal fortælle hvad de lygter med de hvide sideblink fra IN-PRO koster?? :roll:
Det hele koster ca. 1300kr :lol:
Box
Hejsa allesammen :D
Jeg har lige tilmeldt mig denne side, og inden længe kommer der også nogle billeder ind af min bil.
Den er ikke stylet så meget :oops: så jeg kan bruge alt hvad i nu skulle have til salg, da min bil kunne trænge til lidt.
Så kom med nogle priser så handler vi :)
irmscher
Wed 16 Oct 2002, 14:06
Er det så nu jeg skal fortælle hvad de lygter med de hvide sideblink fra IN-PRO koster?? :roll:
Det hele koster ca. 1300kr :lol:
Mudderkastning!!??
Hos www.dundw.de & www.jom.de !!!!!!! Der kan man få baglyget leveret hjem på adressen for lige under Kr. 1000,- omregnet fra Euro! OBS! Garantien , ja det er så helvedes besværligt!! Men det kan byttes!!
Jeg har et par af de nye baglyget i titan, grå sideblink (bilen er smoke grey) samt klare forlygter fra JOM
Jeg har ialt købt hele herligheden for Kr. ca. 2000,- leveret hjem på adressen!!
Forlygterne passer til biler med elhøjdejustering! Hvis ikke man har det monteret kan det købes løst nyt eller brugt!! Men bedre er det og billigere: Der findes manuelle højderegulering til ca. Kr. 60,-!!!! Og så er man lovlig igen!! Iøvrigt er disse forlygter også E. mærket!
Ikke nok med at glasset er klart de giver meget mere koncentreret lys , lidt a la zenon og andre lignende med spc. optik (helt i top med blå pærer)
Mht. lys!! vil man gerne have lidt kraftigere lys i instrumenbordet (Speedomenter) Skil det ad og mal "bagsiden" af skallen hvid!!!! Sæt chrom ringe omkring speedometer (fås også hos DundW , www.m-h-w.de) pris ca. 600,-) Og man har næsten "retro style"
Irmscher!! Iøvrigt "irmscher" De har en hjemmeside (www.irmscher.de) hvor man bla. kan købe logoer etc. men KUN hvis man bor i tyskland!! Priserne er ikke høje, men jeg er bage for at hvis man ringer til Opel og får en pris , ja så er de nok firdoblet! Er der nogen der ved hvor de ellers kan købes!!????
KN SKØDT
Fri 18 Oct 2002, 06:36
stop nu!!! det er sgu ikke mudderkastning og det indlæg skrev jeg for land tid siden...... hvad har du lige gang i ven??
irmscher
Fri 18 Oct 2002, 21:32
stop nu!!! det er sgu ikke mudderkastning og det indlæg skrev jeg for land tid siden...... hvad har du lige gang i ven??
Jamen jamen ikke andet end jeg er også som så mange andre , ny herinde og det var kun et slutcitat til dem der nu har skrevet "sammen"!!
Intet ondt ment i det og det oppfatter du forhåbentligt heller ikke sådan??
Iøvrigt har jeg aldrig skænket tanken om at være med i en "klub" eller hvad man skal kalde det!!
Jeg vil sige det sådan at jeg ikke er fanatisk med Corsaen, men er glad for den og passer på den!! Ja laver selvfølgeligt her og der, men den er ikke "overgejlet"! Misforstå mig ikke her , jeg synes det er sjovt/fedt at se en gejlet bil og kunne da godt tænke mig at være med i et træf! Eller rettere vi, min forlovede og jeg (ja hun er ligeså interesseret!
Jeg er ustandseligt på nettet for at finde ting og sager til Corsa! Og har da også fundet ud af at handle fra tyske hjemmesider, der er mange penge at spare!! Det er som om danske firmaer køber det i en forretning dernede og ganger beløbet med 2!!!
Nu kunne jeg skrive lange breve om hvad jeg minutiøst har lavet på min Corsa men det må vente! Kort: det er en ganske almindelig Sport 1.4 fra 95, kørt 180000 og uden problemer!! Ja den er sænket og med titan baglygter, klare forlygter, og lidt krom / alu gejl indeni!!
Håber ikke jeg har stødt nogen og at vi alle stadig kan være venner!! For det er jo også det det handler om!!! Jeg skal fatte mig i korthed næste gang!! :D
KN SKØDT
Sat 26 Oct 2002, 18:39
Det er så i orden :lol: så er jeg helt med igen..... :lol: jeg kun bare ikke helt forstå hvorfor det skal skulle med og du skrev mudderkastning? :roll:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.