PDA

Se fuld version : S: Klare/sorte Euro forlygter samt gas-dæmpere til front

CorsaGSI
Thu 21 Nov 2002, 22:46
Howdy.

Gas-dæmpere fra INXX til motorhjelm (CorsaB) sælges. Pris 215 kr inkl. forsendelse.

Euro style sorte eller klare lygter (CorsaB) sælges. Pris 540 excl. forsendelse.

Der er selvfølgelig rigeligt til alle.

Fri 22 Nov 2002, 09:05
Det ser da Cool ud det der 8)

skal da hvis lige have et sæt klare forlygter [;)]

hvor meget skal du have for forsendelse :?:

Fryguy
Fri 22 Nov 2002, 10:30
De der klare er det for 2 stk???

I så fald bliver jeg da vidst lige nødt til at bestille lidt hos dig... :lol:

Har du andet godt??? :P

CorsaGSI
Fri 22 Nov 2002, 10:58
Hejsa.

Der er selvfølgelig tale om 2 stk. af både lygter og gas-dæmpere.

Forsendelsen kommer inkl. pakning til at koste 50 kr.

Hvis I er interesserede, må I meget gerne bekræfte ordren ved at sende en email (jm@smb.dk). Forudbetaling via bank-overførsel eller modtagelse af penge/check. Efterbetaling kan selvfølgelig også klares, hvis nogen er interesseret i give yderligere 50 kr. (eller hvad nu PostDanmark tager for det).

Der vil nok gå ca. 1-2 uger inden varerne kan leveres, da en ny sending er "under vejs".

Cheers!

Twister
Fri 22 Nov 2002, 13:48
det er da 2-tal iorden :D
hvor han man se de forlygter??

CorsaGSI
Fri 22 Nov 2002, 13:58
Der er billeder af lygterne på:

http://www.pvdnet.co.uk/lighting/pvd.asp

eller på:

http://www.die-opeltuner.de/shopware/index.htm --> vælg "scheinwerfer"

CorsaGSI
Sat 23 Nov 2002, 13:03
HUSK!!!

...at sende mig en email (jm@smb.dk) for at bekræfte en ordre på lygter og/eller gas-dæmpere.

Svar herinde tæller IKKE som en ordre og vil derfor ikke blive godtaget!
DERFOR: send en email, hvis der skal afgives en ordre. Sidste change er SENEST tirsdag d. 26/11-02 kl. 20.00. Har jeg ingen mail modtaget inden da, vil det bare være :cry:

Så folk der har vist interesse i dette forum: send mig en mail hvis I seriøst ønsker at købe noget!

Mon 25 Nov 2002, 11:32
Kom så Corsa drivers.. [:P] få fingeren ud.. hvis i skal nå at have noget med.. for det er SQ billig!!! [;)] De billigeste klarglas lygter jeg har fundet her hjemme koster ca. 1300+ så det er lige 700 kr. at spare her.. og hvem vil ikke spare de penge så... [;)]

Henrik
Mon 25 Nov 2002, 15:34
er det de el juster bar de lygter

irmscher
Mon 25 Nov 2002, 21:51
Det er billigt!! Vi har de klare på , både foran og bagpå (hvis man kan kalde dem klare??)
Men det er jo i sidste øjeblik og lidt sent jeg skriver det, hvis det skulle "højne" salget lidt!! :D

Henrik
Wed 11 Dec 2002, 16:18
det er til el juster bar dem han har fået hjem bare så i ved det inden i tar lygterne ud