PDA

Se fuld version : KN 57i Kit??

irmscher
Sun 27 Oct 2002, 12:16
Er det nok at sætte kittet på eller "skal" man have cool pipe og power blanket på også? Jeg er ikke interesseret i at flytte rundt på cool pipen ifb. med snevejr etc. Vores corsa er sænket så det vil unægteligt også støde på mange steder! Men er der nogen der har erfaring med "kun" at have "kittet" på??? Jeg har idag et "alm." KN filter i det originale indtag.

Sun 27 Oct 2002, 19:45
Lige nu køre jeg kun med kittet.. men skal snart have mit powerblanket og cool pipe på igen.. fordi den bruger mere benz uden det og kan også godt mærke lidt at den trækker bedre med det.. :) men næste gang skal jeg have lagt coolpipen et andet sted end nede i bunden af bilen fordi den hele tiden gik på og gik i stykker og ja når der kommer sne så bliver den stoppet så jeg skal have flyttet den op i grillen :)

CaOrS
Mon 28 Oct 2002, 16:35
Jeg har også kørt kun med kittet.. Men vil give Madz ret i det gør en forskel med en varmeskærm.. Jeg har dog bare brugt en solskærm beregnet til forruden, det virker fint og betydeligt billigere..
Som Coolpipe bruger jeg nedløbsrør.. virker sgu fint her.. :lol:

Søndergaard
Mon 28 Oct 2002, 16:50
Det man skal huske når man sætter kittet på er der skal masser af kold luft til da kold luft fylder mindre. Det er lige meget om det heder coolpipe eks. bare der kun kommer kold luft til.
Dette kan der læses meget mere om på http://www.powerpage.dk