PDA

Se fuld version : Fælge

andersen
Fri 11 Oct 2002, 20:09
Hej allesammen!
Jeg vil lige høre om der er nogle der kan fortælle mig hvor store fælge der kan sidde på en corsa 1,4 16v sport?? jeg har hørt mange forskellige ting men vil gerne spørge hvor store fælge jeg kan sætte på uden at gøre noget andre ting for at de kan væer der.... :roll: :roll:

Gosch
Sat 12 Oct 2002, 00:51
17 " skulle ikke være det helt store problem.. De skal bare have den rette indpresning... 8) 8) 8) 8)

Martin GSI_16V
Sun 13 Oct 2002, 14:23
Med den rigtige indpresning kan der oz være 18" Kahn fælge på og det ser MAX hårdt ud!!! [}:)]

andersen
Sun 13 Oct 2002, 17:35
Tak skal i ha, jeg var i tvivl om det fordi jeg var ude i bildillen og ville købe nogle nye fælge men der sagde han at der max kunne sidde 16" meget smalle på.....

Christian Breum
Sun 13 Oct 2002, 18:12
du skal da have 8X14 fælg på det ser pisse fed ud og så skal den bare skovles til jorden!!! det er min drøm har bare ikke lige "TID" til at købe fælgene!!!

andersen
Mon 14 Oct 2002, 09:14
Du mener nogle rigtige tysker fælge??? ikke lige min smag, men okay....

Twister
Mon 14 Oct 2002, 18:40
jeg har 8x14 på... har os taget billeder af det os sendt dem til mads men de er ikke kommet på siden endnu.... :?

har du set dem christian??
har mødt dig et par gange i ølgod??
hilsen chris

Fryguy
Tue 15 Oct 2002, 09:42
Hvilket ET har du på dine 8X14???

Overvejer at købe et sæt, jeg synes at 7X14 ser lidt for smalle ud... Kan de godt være der foran?? Hvor meget er din sænket??? Skal den sænkes mere for at den bliver multi-lav??

Twister
Tue 15 Oct 2002, 13:59
det er kun 7 foran og med ET 25 min er sænket 50 for og bag... den skal nok lige ha en tur af en vinkelsliber til sommer så den kan blive Monster lav :D

men så er det ikke nemt at køre særlig meget men det ser RÅ ud 8)

Christian Breum
Tue 15 Oct 2002, 18:41
Hej Chris (Twister)
Er det dig der køre i den lille røde??? den ser temlig smart ud ville godt lige kigge lidt nærmere på den en gang, så næste gang vi mødes må vi lige holde ind hvis der er tid!!!
Havde hørt lidt om at der kørte en corsa rundt en gang imellem i Ølgod min kammerat er lige startet omme ved NE-jørgensen ronni i er vidst på den samme byggeplads!!!

Martin GSI_16V
Thu 17 Oct 2002, 11:43
Det er heller ikk er spørgsmål om hvordan den er at køre i det er da

vigtigere at den er for sej at se på :lol: :lol:

Twister
Thu 17 Oct 2002, 18:07
Okay det er os den byggeplads jeg er på....

jeg har lige sat stål fælge på så det bliver nok først til foråret de skal på igen :(

jlj
Fri 18 Oct 2002, 23:47
det er 17 " fælge som er det største der kan sidde på ,ellers skal du købe et nyrebælte.
mht. til bredden , jeg ville max sætte 7,5 " på.
ET-målet skal være så tæt på det originale som er 49. 8)

Echelon
Wed 23 Oct 2002, 18:30
Jeg har lige sat et par 16" fælge på. De er 7,5", men dækkene er kun 195/45/16, så det "buer" lidt inad. Indpresningen var på 35, og der kunne de bageste ikke være der, uden at den skravede på når der sad en bagi. Det forreste kunne sagtens være der, også selvom jeg har sænket den 50 foran. Bagi er den ikke sænket, da det ikke kunne lade sig gøre.

Men nu har jeg så drejet 5mm af indpresningen, så kun kan de bageste også være der, og den skal sænkes 40mm bagi på fredag. Det glæder jeg mig lidt til at se. Men altså min indpresning er vel så egentlig 40 nu...

Det var så lige mine erfaringer.