Se fuld version : Powebox fra Mantzel
Echelon
Thu 10 Oct 2002, 20:05
Jeg har set flere steder at man kan installere en såkaldt powerbox fra Mantzel. Men er der nogen her der ved hvad sådan en koster og hvad den gør ved bilen? Jeg går ud fra at det er noget med benzintilførslen den piller ved?
BuzzFuzz
Thu 10 Oct 2002, 20:38
Hej har snakket med ham Anker her fra forumet....
Han kommer fra Randers og har vist sådan en på samt noget andet og hans 1,4 16 V har vist 124 HK efter hvad han fortæller....
Har ikke hans nummer desvære ville ellers godt selv se hans bil.....
Fryguy
Fri 11 Oct 2002, 12:07
På www.dbilas-dynamic.de kan man få en indsprøjtning til Corsa'en. Den koster ca. 952 euro. Og den giver ca. 20 hk.
:twisted:
Søndergaard
Mon 14 Oct 2002, 19:03
Hej en Mantzel Powerbox er en anden indsugnings manifold med ( meget ) bedre flow i så der kommer mere luft i cylenderene og benzinen bliver blandet bedre med luften og giver der ved højre efekt :twisted:
Steinmetz laver også en anden indsunings manifold med multi gasspjæld til 1,4 16V den giver ca. 15 HK og med en anden chip så er der ca. 115 HK. 8)
Echelon
Mon 21 Oct 2002, 15:36
Okay, er der nogen der ved hvor jeg eventuelt kunne få fat i sådan en djævel?
Søndergaard
Thu 24 Oct 2002, 11:59
Du kunne jo gøre det at kontaktede den tuner du vil have stumper fra, og fandt ud af om han/de vil sende stumperne til dig ellers må du jo til Tyskland for at hente stumperne. Jeg har hørt fra nogle af mine venner at Mantzel er et besøg vær :twisted:
Hvis du køber noget i Tyskland er det også billiger da momsen "kun" er 16% mod 25% i DK.
Jeg har selv været nede hos Irmscher for at hente en frontspoiler til min Corsa C 8)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.