PDA

Se fuld version : Velkommen

Thu 01 Jan 1970, 01:00
Velkommen til et nyt forum endnu en gang ;)

Det skulle også være sidste gang at jeg skifter forum.. da der her virker perfekt efter min mening :lol:
Men som i kan se har jeg ENDELIG fået skiftet Webhotel 8)
Hvad vil det så betyde for dig,at jeg har gjort det :?: JO nu har jeg mere plads = MANGE flere OVER FEDE Corsa'er :) federe forum UDEN nogen form for reklame ;) mulighed for at få din egen fede E-mail adresse "ditnavn@corsasport.dk" det er da lidt blæret at have sådan en, ik' ? 8) og det bliver lavet sådan, at alt hvad der bliver sendt til den bliver vidresendt til den mail adresse du bruger i dag, så du skal ikke lave en skid', du skal bare sige det til mig og så fikser jeg det for dig ;) Nemmere kan det da vist ikke være, vel ?!? :lol: har også lavet et rang system i dette her forum, så jo mere du bruger det, jo højre i rang bliver du ;) lidt sejt ik' 8) så i kan godt få fingeren ud og BRUGE det rigtig meget ;)
Når i opretter en bruger herinde, så husk at skrive jeres RIGTIGE mail adresse, da jeg sender nyheder ud til jer F.eks. når der er træf og hvis der er kommet noget FEDT inde på siden.

HUSK at kigge ind på siden ofte, da der kommer mange opdateringer i den nærmeste fremtid... så siden kan komme op igen og blive den mest besøgte Opel side i Danmark igen :)

Henrik
:D :D fedt forum der er blevet lavet nu mads

McSum
Ja, Dette forum er KANON, men er du nu sikker på Mads at det blivet dette, du har jo haft et par udskiftninger på det sidste... =8-) :lol:

Laz
RESPÆÆÆHHKT !!!

Det holder sgu det nye forum, du har skruet sammen, Mads !!
Glæder mig til at se resten...

Martin GSI_16V
Kanon!!!!!!!!!!!!! Ser sgu rigtig godt ud.. Glæder mig til at det hele kommer op og køre 8)

Janus
:shock: ... Det er sørme blevet et elegant forum ... :shock:
:roll: .. Men lov os nu, at du ikke skifter forum igen .. :roll:
:D . Glæder mig til en masse indlæg og debatter . :D
:P .. Jeg håber flere vil komme med hints og hjælp .. :P
:lol: ... Og der skal også være plads til små spørgsmål ... :lol: